Health literacy: Implications for the health system
María Dolores Navarro-Rubio a,b,∗, Rima Rudd c, Lindsay Rosenfeld d, Emilia Arrighi a
A a. Instituto Albert J. Jovell de Salud Pública y Pacientes, Universitat Internacional de Catalunya, Barcelona, Spain b Facultad de
Medicina y Ciencias de la Salud, Universitat Internacional de Catalunya, Barcelona, Spain c Department of Social and Behavioral
Sciences, Harvard T. H. Chan School of Public Health, MA, USA d The Heller School for Social Policy and Management, Institute
for Child, Youth, and Family Policy, Brandeis University, MA, USA2016 Med Clin (Barc). 2016;147(4):171–175
Aquest article obre una nova àrea de recerca en termes de comprensió dels determinants de la salut i assenyala la importància d’alguns resultats, tant per als professionals com per als pacients, així com per gestors i planificadors sanitaris. Presenta una visió general de Health literacy des de la seva concepció fins a l’actualitat, amb l’objectiu de destacar accions per millorar els resultats de la salut de la població.